Дії мобілізованого ФОП – платника ЄП І або ІІ групи у разі нарахування в ІКП авансових внесків з військового збору та податкового боргу
Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі інформує:
Фізична особа – підприємець, платник єдиного податку першої або другої групи, яка була мобілізована під час дії воєнного стану в Україні, у разі нарахування в інтегрованій картці платника (ІКП) авансових внесків з військового збору та податкового боргу, має подати до органів ДПС відповідну заяву разом із вичерпним переліком документів.
Це передбачено Порядком підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов’язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 № 225 (Порядок № 225).
У разі неможливості подання заяви під час мобілізації, підставою для звільнення є подання вже після демобілізації:
заяви;
копії військового квитка або іншого документа, виданого відповідним державним органом, із зазначенням даних про призов під час мобілізації.
Подати ці документи потрібно до контролюючого органу за місцем податкової реєстрації протягом 10 календарних днів після демобілізації.
Якщо демобілізована особа проходить лікування або реабілітацію через виконання обов'язків під час мобілізації, заява і копія документа подаються протягом 10 днів після завершення лікування (реабілітації).
📌 Детальніше за посиланням:
Перейти до роз’яснення на ресурсі ЗІР ДПС https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=42873