A A A K K K
для людей із порушенням зору
Нововоронцовська селищна рада
Херсонська область, Бериславський район

Звіт про надходження інформаційних запитів до Нововоронцовської селищної ради

 

З В І Т

про задоволення запитів на публічну  інформацію,

що надійшли до селищної ради

в 2020 році.

 

 

З метою організації виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» зі змінами, виконавчим комітетом селищної ради від 27.07.2011 року № 78 «Про організацію виконання ЗУ «Про доступ до публічної інформації» у виконавчому апараті селищної  ради», розпорядженням селищного голови від 11.07.2014 р. № 61 «Про обліки документів, що містять публічну інформацію та інформацію з обмеженим доступом».

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» в селищній раді:

- визначено відомості, що становлять службову інформацію  та складений перелік  таких відомостей;

          - ведеться журнал обліку запитів на інформацію;

- визначено спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, яке розташоване у кабінеті спеціаліста ІІ категорії з питань звернення громадян селищної ради;

- визначено спеціаліста ІІ категорії з питань звернення громадян селищної ради, який організовує у встановленому порядку доступ до публічної інформації, якою володіє селищна рада.

          На інформаційному стенді (та на офіційному сайті селищної ради), що знаходиться на другому поверсі приміщення, розміщена інформація, а саме:

  • витяг із Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
  • форма(и) запиту на інформацію;
  • порядок складання та подання запитів на інформацію;
  • графік прийому запитів на публічну інформацію в селищній раді;
  • поштова адреса, номери телефонів, електронна адреса селищної ради, за якими запитувач може подати запит на інформацію.

В 2020 році до Нововоронцовської селищної ради надійшло 8 запитів  на публічну інформацію в яких порушено 13 питань.

 

          З усіх запитів:

 

 

  • в усній формі                         - 0;
  • на електронну адресу            - 2;
  • в письмовій формі                 - 6;
  • від юридичних осіб                - 2;
  • від громадських організацій  - 0;
  • від громадян                           - 6.

 

Тематика запитів, що надійшли до селищної ради:

 

- надати рішення с/р про виділення земельної ділянки фіз. Особі та рішення с/р про вилучення земельної діляки, що знаходиться по вул.. Бериславська;

- надати повну інформацію щодо затвердження місцевих житлових програм та існуючих варіантів для поселення внутрішньо переміщених осіб на своїй території;

- надати інформацію та вказати форму власності на земельну ділянку на якій розташована Нововоронцовська ЦРА № 11 та інформації щодо розпорядника земельної ділянки, копію договору оренди цієї земельної ділянки та розмір сплаченої користувачем орендної плати з 2014 по 2019 рік включно;

- щодо наявності у виконавчому комітеті Нововоронцовської селищної ради уповноваженого підрозділу (особи) з питань запобігання та виявлення корупції.

- надати рішення 41 сесії;

- надати рішення по відмові у надання у власність зем. ділянки;

- інформацію по вело доріжкам та розвитку велосипедного спорту;

- надати інформацію на які види допомог мають право учасники АТО;

- інформація по державним та місцевим програмам для учасників АТО;

Відповіді на запити надавалися без порушення термінів упродовж 5-ти робочих днів.

Плата за копіювання або друк інформації, яка надавалась запитувачу,  селищною радою не стягувалась, що не  суперечить вимогам ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

Керуючий справами (секретар)                                                         О.Р. Бриж

 

 

 

 



З В І Т

про задоволення запитів на публічну  інформацію,

що надійшли до селищної ради

в І півріччі 2020 року

 

 

З метою організації виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» зі змінами, виконавчим комітетом селищної ради від 27.07.2011 року № 78 «Про організацію виконання ЗУ «Про доступ до публічної інформації» у виконавчому апараті селищної  ради», розпорядженням селищного голови від 11.07.2014 р. № 61 «Про обліки документів, що містять публічну інформацію та інформацію з обмеженим доступом».

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» в селищній раді:

- визначено відомості, що становлять службову інформацію  та складений перелік  таких відомостей;

          - ведеться журнал обліку запитів на інформацію;

- визначено спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, яке розташоване у кабінеті спеціаліста ІІ категорії з питань звернення громадян селищної ради;

- визначено спеціаліста ІІ категорії з питань звернення громадян селищної ради, який організовує у встановленому порядку доступ до публічної інформації, якою володіє селищна рада.

          На інформаційному стенді (та на офіційному сайті селищної ради), що знаходиться на другому поверсі приміщення, розміщена інформація, а саме:

  • витяг із Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
  • форма(и) запиту на інформацію;
  • порядок складання та подання запитів на інформацію;
  • графік прийому запитів на публічну інформацію в селищній раді;
  • поштова адреса, номери телефонів, електронна адреса селищної ради, за якими запитувач може подати запит на інформацію.

За 2 квартали 2020 року до Нововоронцовської селищної ради надійшло 4 запити на публічну інформацію в яких порушено 8 питання.

 

          З усіх запитів:

 

 

  • в усній формі                         - 0;
  • на електронну адресу            - 1;
  • в письмовій формі                 - 3;
  • від юридичних осіб                - 1;
  • від громадських організацій  - 0;
  • від громадян                           - 3.

 

Тематика запитів, що надійшли до селищної ради:

 

- надати рішення с/р про виділення земельної ділянки фіз. Особі та рішення с/р про вилучення земельної діляки, що знаходиться по вул.. Бериславська;

- надати повну інформацію щодо затвердження місцевих житлових програм та існуючих варіантів для поселення внутрішньо переміщених осіб на своїй території;

- надати інформацію та вказати форму власності на земельну ділянку на якій розташована Нововоронцовська ЦРА № 11 та інформації щодо розпорядника земельної ділянки, копію договору оренди цієї земельної ділянки та розмір сплаченої користувачем орендної плати з 2014 по 2019 рік включно;

- щодо наявності у виконавчому комітеті Нововоронцовської селищної ради уповноваженого підрозділу (особи) з питань запобігання та виявлення корупції.

Відповіді на запити надавалися без порушення термінів упродовж 5-ти робочих днів.

Плата за копіювання або друк інформації, яка надавалась запитувачу,  селищною радою не стягувалась, що не  суперечить вимогам ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

 

 

 

Секретар селищної ради                                                 Л.О.Мартиненко

 

 

 

 



З В І Т

про задоволення запитів на публічну  інформацію,

що надійшли до селищної ради

в 2019 році

 

 

З метою організації виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» зі змінами, виконавчим комітетом селищної ради від 27.07.2011 року № 78 «Про організацію виконання ЗУ «Про доступ до публічної інформації» у виконавчому апараті селищної  ради», розпорядженням селищного голови від 11.07.2014 р. № 61 «Про обліки документів, що містять публічну інформацію та інформацію з обмеженим доступом».

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» в селищній раді:

- визначено відомості, що становлять службову інформацію  та складений перелік  таких відомостей;

          - ведеться журнал обліку запитів на інформацію;

- визначено спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, яке розташоване у кабінеті спеціаліста ІІ категорії з питань звернення громадян селищної ради;

- визначено спеціаліста ІІ категорії з питань звернення громадян селищної ради, який організовує у встановленому порядку доступ до публічної інформації, якою володіє селищна рада.

          На інформаційному стенді (та на офіційному сайті селищної ради), що знаходиться на другому поверсі приміщення, розміщена інформація, а саме:

  • витяг із Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
  • форма(и) запиту на інформацію;
  • порядок складання та подання запитів на інформацію;
  • графік прийому запитів на публічну інформацію в селищній раді;
  • поштова адреса, номери телефонів, електронна адреса селищної ради, за якими запитувач може подати запит на інформацію.

В 2019 році до Нововоронцовської селищної ради надійшло 7 запитів на публічну інформацію в яких порушено 21 питання.

 

          З усіх запитів:

 

 

  • в усній формі                         - 0;
  • на електронну адресу            - 2;
  • в письмовій формі                 - 5;
  • від юридичних осіб                - 0;
  • від громадських організацій  - 0;
  • від громадян                           - 7.

 

Тематика запитів, що надійшли до селищної ради:

 

- надати рішення с/р про відведення місць для обладнання стендів щодо проведення передвиборчої агітації;

- надати інформацію та рішення про затвердження проєктів землеустрою по вул. Степова, 22 а.  

- надати повну інформацію чи приймалися нормативні акти с/р з питань організації проведення мирних зібрань;

- надати рішення виконавчого комітету с/р щодо погодження тарифів по наданню ритуальних послуг;

 - надати інформацію по програмі відеоспостереження в селищі, кількість камер, які ведуть відеоспостереження, зберігання інформації з відео нагляду, взаємодія з поліцією, ДСНС, медичними та комунальними службами щодо обміну інформацією;

- надання інформації по вартості проєктів на реконструкцію мережі вуличного освітлення вулиць: Гагаріна, Воронцова, Щаслива.

- надати вартість проєктів майнового комплексу стадіону «Колос» за 2018-19 роки. Також хто є виконавцем вищезазначених проєктів та чи були вони учасниками обласних конкурсів та державних програм розвитку.

 Відповіді на запити надавалися без порушення термінів упродовж 5-ти робочих днів.

Плата за копіювання або друк інформації, яка надавалась запитувачу,  селищною радою не стягувалась, що не  суперечить вимогам ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

 

 

 

Секретар селищної ради                                                 Л.О.Мартиненко

 

 


З В І Т

про задоволення запитів на публічну  інформацію,

що надійшли до селищної ради

у І півріччі 2019 року

З метою організації виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» зі змінами, виконавчим комітетом селищної ради від 27.07.2011 року № 78 «Про організацію виконання ЗУ «Про доступ до публічної інформації» у виконавчому апараті селищної  ради», розпорядженням селищного голови від 11.07.2014 р. № 61 «Про обліки документів, що містять публічну інформацію та інформацію з обмеженим доступом».

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» в селищній раді:

- визначено відомості, що становлять службову інформацію  та складений перелік  таких відомостей;

          - ведеться журнал обліку запитів на інформацію;

- визначено спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, яке розташоване у кабінеті спеціаліста ІІ категорії з питань звернення громадян селищної ради;

- визначено спеціаліста ІІ категорії з питань звернення громадян селищної ради, який організовує у встановленому порядку доступ до публічної інформації, якою володіє селищна рада.

          На інформаційному стенді (та на офіційному сайті селищної ради), що знаходиться на другому поверсі приміщення, розміщена інформація, а саме:

  • витяг із Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
  • форма(и) запиту на інформацію;
  • порядок складання та подання запитів на інформацію;
  • графік прийому запитів на публічну інформацію в селищній раді;
  • поштова адреса, номери телефонів, електронна адреса селищної ради, за якими запитувач може подати запит на інформацію.

          За ІІ квартали 2019 року до селищної ради надійшло 5 запитів на публічну інформацію в яких порушено 16 питань.

 

          З усіх запитів:

 

 

  • в усній формі                         - 0;
  • на електронну адресу            - 1;
  • в письмовій формі                 - 4;
  • від юридичних осіб                - 1;
  • від громадських організацій  - 0;
  • від громадян                           - 4.

 

Тематика запитів, що надійшли до селищної ради:

 

- надати рішення с/р про відведення місць для обладнання стендів щодо проведення передвиборчої агітації;

- надати інформацію та рішення про затвердження проектів землеустрою по вул. Степова, 22 а.  

- надати повну інформацію чи приймалися нормативні акти с/р з питань організації проведення мирних зібрань;

- надати рішення виконавчого комітету с/р щодо погодження тарифів по наданню ритуальних послуг;

 - надати інформацію по програмі відеоспостереження в селищі, кількість камер, які ведуть відеоспостереження, зберігання інформації з відео нагляду, взаємодія з поліцією, ДСНС, медичними та комунальними службами щодо обміну інформацією;

- та інші.

 Відповіді на запити надавалися без порушення термінів упродовж 5-ти робочих днів.

Плата за копіювання або друк інформації, яка надавалась запитувачу,  селищною радою не стягувалась, що не  суперечить вимогам ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Секретар селищної ради                                                 Л.О.Мартиненко


З В І Т

про задоволення запитів на публічну  інформацію,

що надійшли до селищної ради

у 2018 року

 

З метою організації виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» зі змінами, виконавчим комітетом селищної ради від 27.07.2011 року № 78 «Про організацію виконання ЗУ «Про доступ до публічної інформації» у виконавчому апараті селищної  ради», розпорядженням селищного голови від 11.07.2014 р. № 61 «Про обліки документів, що містять публічну інформацію та інформацію з обмеженим доступом».

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» в селищній раді:

- визначено відомості, що становлять службову інформацію  та складений перелік  таких відомостей;

          - ведеться журнал обліку запитів на інформацію;

- визначено спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, яке розташоване у кабінеті спеціаліста ІІ категорії з питань звернення громадян селищної ради;

- визначено спеціаліста ІІ категорії з питань звернення громадян селищної ради, який організовує у встановленому порядку доступ до публічної інформації, якою володіє селищна рада.

          На інформаційному стенді (та на офіційному сайті селищної ради), що знаходиться на другому поверсі приміщення, розміщена інформація, а саме:

  • витяг із Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
  • форма(и) запиту на інформацію;
  • порядок складання та подання запитів на інформацію;
  • графік прийому запитів на публічну інформацію в селищній раді;
  • поштова адреса, номери телефонів, електронна адреса селищної ради, за якими запитувач може подати запит на інформацію.

          За 2018 рік до селищної ради надійшло 14 запитів на публічну інформацію в яких порушено 14 питань.

 

          Із них:

 

  • в усній формі                        - 0;
  • на електронну адресу           - 1;
  • в письмовій формі                - 13;
  • від юридичних осіб               - 2;
  • від громадських організацій - 0;
  • від громадян                          - 12.

 

Тематика запитів, що надійшли до селищної ради:

- надати інформацію про видалення дерев по селищу в 2017, 2018 роках із зазначенням причин;

- надати інформацію про виділені та надані безоплатно земельні ділянки державної або комунальної власності для будівництва житлових будинків господарських будівель з 2013 по 2018 рік;

- надати повну інформацію стосовно будівництва та робіт, які проводяться на території селищного пляжу;

- надати інформацію про вільні земельні ділянки в межах селища, які можуть бути надані для ОСГ;

- надати інформацію про вільні земельні ділянки для індивідуального дачного будівництва, будівництва гаражів в смт. Нововоронцовка;

- надати інформацію щодо заробітної плати голови селищної ради з січня по травень 2018 року;

- надати інформацію щодо утримання стадіону «Колос»;

- надати перелік осіб, яким надано в тимчасове користування будинків з метою збереження та їх фактичні адреси;

- надати інформацію перелік об’єктів нерухомості, які визнані безхазяйними з листопада 2015 року по липень 2018 року; 

- надати завірені копії відомостей реєстрації присутніх на громадських слуханнях 12.06.2018 року та копію протоколу громадських слухань;

- надати копію статуту Нововоронцовської селищної ради;

- надати інформацію про зареєстроване звернення щодо перейменування вулиці Чкалова;

- надати інформацію щодо вільних земельних ділянок та виділення земельної ділянки воїну АТО для ОСГ; 

- та інші.

 Відповіді на запити надавалися без порушення термінів упродовж 5-ти робочих днів.

Плата за копіювання або друк інформації, яка надавалась запитувачу,  селищною радою не стягувалась, що не  суперечить вимогам ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

(оприлюднено 24.01.2019 року)

 З В І Т

про задоволення запитів на публічну  інформацію,

що надійшли до селищної ради

у першому півріччі 2018 року

 

З метою організації виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» зі змінами, виконавчим комітетом селищної ради від 27.07.2011 року № 78 «Про організацію виконання ЗУ «Про доступ до публічної інформації» у виконавчому апараті селищної  ради», розпорядженням селищного голови від 11.07.2014 р. № 61 «Про обліки документів, що містять публічну інформацію та інформацію з обмеженим доступом».

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» в селищній раді:

- визначено відомості, що становлять службову інформацію  та складений перелік  таких відомостей;

          - ведеться журнал обліку запитів на інформацію;

- визначено спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, яке розташоване у кабінеті спеціаліста ІІ категорії з питань звернення громадян селищної ради;

- визначено спеціаліста ІІ категорії з питань звернення громадян селищної ради, який організовує у встановленому порядку доступ до публічної інформації, якою володіє селищна рада.

          На інформаційному стенді (та на офіційному сайті селищної ради), що знаходиться на другому поверсі приміщення, розміщена інформація, а саме:

  • витяг із Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
  • форма(и) запиту на інформацію;
  • порядок складання та подання запитів на інформацію;
  • графік прийому запитів на публічну інформацію в селищній раді;
  • поштова адреса, номери телефонів, електронна адреса селищної ради, за якими запитувач може подати запит на інформацію.

          У 1-му півріччі 2018 року до селищної ради надійшло 12 запитів на публічну інформацію в яких порушено 14 питань.

 

          Із них:

 

  • в усній формі                        - 0;
  • на електронну адресу           - 1;
  • в письмовій формі                - 11;
  • від юридичних осіб               - 2;
  • від громадських організацій - 0;
  • від громадян                          - 10.

 

Тематика запитів, що надійшли до селищної ради:

- надати інформацію про видалення дерев по селищу в 2017, 2018 роках із зазначенням причин;

- надати інформацію про виділені та надані безоплатно земельні ділянки державної або комунальної власності для будівництва житлових будинків господарських будівель з 2013 по 2018 рік;

- надати повну інформацію стосовно будівництва та робіт, які проводяться на території селищного пляжу;

- надати інформацію про вільні земельні ділянки в межах селища, які можуть бути надані для ОСГ;

- надати інформацію про вільні земельні ділянки для індивідуального дачного будівництва, будівництва гаражів в смт. Нововоронцовка;

- надати інформацію щодо заробітної плати голови селищної ради з січня по травень 2018 року;

- надати інформацію щодо утримання стадіону «Колос»;

- надати перелік осіб, яким надано в тимчасове користування будинків з метою збереження та їх фактичні адреси;

- надати інформацію перелік об’єктів нерухомості, які визнані безхазяйними з листопада 2015 року по липень 2018 року; 

- надати завірені копії відомостей реєстрації присутніх на громадських слуханнях 12.06.2018 року та копію протоколу громадських слухань;

- надати копію статуту Нововоронцовської селищної ради;

- та інші.

 Відповіді на запити надавалися без порушення термінів упродовж 5-ти робочих днів.

Плата за копіювання або друк інформації, яка надавалась запитувачу,  селищною радою не стягувалась, що не  суперечить вимогам ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

 

Секретар селищної ради                                                 Л.О.Мартиненко

(оприлюднено 26.07.2018 року)

 З В І Т

про задоволення запитів на публічну  інформацію,

що надійшли до селищної ради

у 2017 році

 

З метою організації виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» зі змінами, виконавчим комітетом селищної ради від 27.07.2011 року № 78 «Про організацію виконання ЗУ «Про доступ до публічної інформації» у виконавчому апараті селищної  ради», розпорядженням селищного голови від 11.07.2014 р. № 61 «Про обліки документів, що містять публічну інформацію та інформацію з обмеженим доступом».

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» в селищній раді:

- визначено відомості, що становлять службову інформацію  та складений перелік  таких відомостей;

          - ведеться журнал обліку запитів на інформацію;

- визначено спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, яке розташоване у кабінеті спеціаліста ІІ категорії з питань звернення громадян селищної ради;

- визначено спеціаліста ІІ категорії з питань звернення громадян селищної ради, який організовує у встановленому порядку доступ до публічної інформації, якою володіє селищна рада.

          На інформаційному стенді (та на офіційному сайті селищної ради), що знаходиться на другому поверсі приміщення, розміщена інформація, а саме:

  • витяг із Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
  • форма(и) запиту на інформацію;
  • порядок складання та подання запитів на інформацію;
  • графік прийому запитів на публічну інформацію в селищній раді;
  • поштова адреса, номери телефонів, електронна адреса селищної ради, за якими запитувач може подати запит на інформацію.

          У 2017 році до селищної ради надійшло 15 запитів на публічну інформацію в яких порушено 24 питання.

          Із них:

  • в усній формі                        - 0;
  • на електронну адресу           - 3;
  • в письмовій формі                - 12;
  • від юридичних осіб               - 3;
  • від громадських організацій - 0;
  • від громадян                          - 12.

Тематика запитів, що надійшли до селищної ради:

- надати завірені копії розпоряджень щодо встановлення премій працівникам селищної ради за 2016 рік;

- надати інформацію про розподіл видатків селищного бюджету на 2017 рік та видатки на оплату праці працівникам селищної ради також видатки на фінансування КП «Комунсервіс»;

- надати копію договорів оренди земельних ділянок КП «Комунсервіс»;

- надати копію рішення виконавчого комітету яким затверджено тарифи на послуги водопостачання КП «Комунсервіс» та копії розрахунків комісії про встановлення тарифів;

- надати інформацію щодо зміни назв вулиць, провулків, проспектів в смт. Нововоронцовка;

- надати копії документів відповідно до яких було присвоєно поштову адресу АЗС № 1;

- надати перелік об’єктів нерухомості, в.т.ч. й нежитлових які визнані безхазяйними  з листопада 2015 по дату надання запиту та надати рішення виконавчого комітету щодо виділення Солянку А.О. житлового будинку за заявами та угодами про тимчасове користування;

- надати перелік осіб, яким надано в тимчасове користування будинків з метою збереження та їх фактичні адреси;

- надати інформацію чи встановлена в селищній раді система електронного голосування та зацікавлені у встановленні;  

- надати перелік земельних ділянок для будівництва об’єктів альтернативної енергетики (біоелектростанцій, вітряків);

- надати документи відповідно до яких надавався дозвіл на виготовлення документації на земельну ділянку;

- та інші.

 Відповіді на запити надавалися без порушення термінів упродовж 5-ти робочих днів.

Плата за копіювання або друк інформації, яка надавалась запитувачу,  селищною радою не стягувалась, що не  суперечить вимогам ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

 

Секретар селищної ради                                                 Л.О.Мартиненко

(оприлюднено 25.01.2018 року)

 З В І Т

про задоволення запитів на публічну  інформацію,

що надійшли до селищної ради

у 2016 році

З метою організації виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» виконавчим комітетом селищної ради від 27.07.2011 року                                     № 78 «Про організацію виконання ЗУ «Про доступ до публічної інформації» у виконавчому апараті селищної  ради», розпорядженням селищного голови від 11.07.2014р. № 61 «Про обліки документів, що містять публічну інформацію та інформацію з обмеженим доступом».

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» в селищній раді:

- визначено відомості, що становлять службову інформацію  та складений перелік  таких відомостей;

          - ведеться журнал обліку запитів на інформацію;

- визначено спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, яке розташоване у кабінеті спеціаліста ІІ категорії з питань звернення громадян селищної ради;

- визначено спеціаліста ІІ категорії з питань звернення громадян селищної ради, який організовує у встановленому порядку доступ до публічної інформації, якою володіє селищна рада.

          На інформаційному стенді, що знаходиться на другому поверсі приміщення , розміщена інформація, а саме:

-        витяг із Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

-        форма запиту на інформацію;

-        порядок складання та подання запитів на інформацію;

-        графік прийому запитів на публічну інформацію в селищній раді;

-        поштова адреса, номери телефонів, електронна адреса селищної ради, за якими запитувач може подати запит на інформацію.

          У 2016 році до селищної ради надійшло 17 запитів на публічну інформацію в яких порушено 40 питань, зокрема в першому кварталі –1 запип, порушено 1 питання, в другому  – 7/28, в третьому –3/3, в четвертому -6/8.

          Із них:

  • в усній формі                        - 0;
  • на електронну адресу           - 6;
  • в письмовій формі                - 11;
  • від юридичних осіб               - 3;
  • від громадських організацій – 4;
  • від громадян                          - 10.

Тематика запитів, що надійшли до селищної ради:

- надати рішення сесії селищної ради «Про насосні станії»;

- матеріали Генерального плану смт.Нововоронцовка та детального плану території;

- перелік об’єктів комунальної власності;

- перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування;

- перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об’єктів комунальної форми власності, які можуть бути передані в користування;

- перелік суб’єктів господарювання комунальної власності;

- відомості щодо схем розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності;

- перелік земельних ділянок, що пропонуються для здійснення забудови;

- результат поіменного голосування восьмої сесії селищної ради сьомого скликання за проект рішення «Про дозвіл на укладення угоди» з Бериславським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги;

- щодо кількості посадових осіб органів місцевого самоврядування;

- інформацію про перейменування вулиць у населеному пункті;

- скановану копію Статуту територіальної громади;

- копію протоколу громадських слухань, які відбулися 03.10.2016року;

- скановані копії рішень сесії селищної ради з питань надання дозволу на розробку проектів землеустрою та виготовлення технічної документації із землеустрою, затвердження проектів землеустрою, передачу  у користування та власність земельних ділянок, продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення4

- про наявність вільних житлових будинків для внутрішньо переміщених осіб копію протоколу результатів поіменного голосування депутатів селищної ради з питання затвердження генерального плану смт.Нововоронцовка;

- інформацію щодо реалізації проекту ремонту дорожнього покриття по вул. Суворова смт.Нововоронцовка;

та інші.

 Відповіді на запити надавалися упродовж 5-ти робочих днів.

Плата за копіювання або друк інформації, яка надавалась запитувачу,  селищною радою не стягувалась, що не  суперечить вимогам ст.21 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

 

Секретар селищної ради                                                 Л.О.Мартиненко

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь